Tuesday, April 27, 2010

bes pren 4 ever





This 4 person is a part of my life.
Yus & ewah - my best pren mase kt kampus n until now... hmmm...xtau la nk cte cm ne aku knal ngan diorg tpi ni la kwn aku yg paling best.. even bru 4 thn aku knal.. tpi dh mesra sgt.. diorg paham aku, gile2, funny, mcm2 lagi la (msti korng bangga kalo bace ni) masing2 same je perangai... suke wt keje last minute.. pas tu mula serabut n kelam kabut. mula l;a xtdo smpai pg and.... the next morning... aktiviti fav la... tuang kelas,. hahahah.
Ewah - org jengka pahang. slalu je lambat kalo nk g kelas pg... lewat bngun... and bile call, alasannye sakit perut nk berak jap. padahal dia bru bngun tdo.... ble diejek mula la kuar ayat dia "aku panas je" ..... satu penyakit ewah ni... dia suke sgt tlong org... n kebanyakknnye org yg dia tlg tu sume xbegune.. pas tu aku ngan yus pun same2 la mengkejikan manusia2 yg ewah xsuke tu... support member la katakan. Lgi 1, dia ni suke dtg bilik org, mtk makanan, xkire la bilik aku ke, bilik yus ke... same je dia buat...
Yus - mkck UK@ polis pencen org langkawi.... ni pun same jgk ngan ewah... suke berak n sakit perut. tpi yg lawaknye.. dia akan sakit perut bile dia pkai baju polis je... pelik x ngn kwn aku sorng ni... Dia merangkap planner la kalo da asgmnt... dia tau je pe nk wt, cm ne nk wt, nk daptkan bnda dri mane.. mcm2 lagi la dia tau... maklumlah dia byak tuuuuuttttttt.... (msti dia bengang kalo dia baca - sorry yus)... rajin p kelas jgk... slalu je marah kalo aku ngan ewah nk memonteng... tpi... dalm kelas start la aktiviti dia... main hp.... hahahahah.
Persamaan yus ngan ewah, suke main hp dlm kelas, tpi bezanya, ewah suke tangkap gambr, (gmbr2 pelik ni sume keje dia la)...... yus pulak suke main msg (kiri kanan, mata pndng dpn, tngn je dok taip msg)..... hahahahah!!!!!
Mohsin & jojo.... kwn aku yg sangat menggembirakan... aku happy je kalo ngan diorng. diaorng suke wt lawak and ada je cite2 yg bgi aku geli perut. kalo diorg dtg umah, sure aku semput nye sbb au dh gelak telmpau kuat. aku rindu giler kat korng 2 org. aku sayng kt diorng sbb tu aku nak kalo aku nk kwin nnt, hsbnd aku tu, kne terima dua org lelaki lawak dlm hidup aku ni... (without any perasaan jeles)

1 comment:

  1. hahahhaha ampess jekk...kite first kenal kat kelas managemnt time sem 1 aku dgn yus ckp hang mesti 1 kelas dgn kitorg sebab semua kelas hang ade..hahaha..time tuh hang pakai baju bunga2 oren n tudung oren..

    huwaaaaaaaaaaaa rindu uum nak p kelas p discussion tdo kat hostel sembang makan.:(:(

    ReplyDelete